Podane koszty i terminy wysyłek dotyczą wyłącznie terenu RP.
Większość zamówionych produktów wykonujemy w czasie kilku dni roboczych. Termin realizacji może ulec wydłużeniu.
Koszty wysyłki uzależnione są od:
- wartości zamówienia (zamówienia powyżej 500zł brutto wysyłane są na nasz koszt na terenie Rzeczpospolitej Polskiej)
- sposobu płatności
- wybranego sposobu dostawy
Firma kurierska TNT
przedpłata - koszt wysyłki 18,45zł brutto
pobranie - koszt wysyłki 22,50zł brutto (przesyłki pobraniowe realizowane są do wartości zamówienia nie przekraczającej 800zł)
Przesyłki są realizowane do godziny 13.00.
Numer listu przewozowego wysyłany jest Zamawiającemu (na jego prośbę) w dniu następnym.
Wg umowy podpisanej przez Sklep z firma kurierską ma ona 48 godzin (wyłącznie w dni robocze) na dostarczenie przesyłki do Zamawiającego.
Dla Państwa wygody prosimy o podawanie numeru telefonu kontaktowego - ułatwi to dostarczenie przesyłki przez kuriera.
Ważne przy odbiorze przesyłki od kuriera
Przed potwierdzeniem odebrania przesyłki od kuriera w każdym przypadku należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm z logiem PLISOMANIA naklejonych na przesyłkę.
W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy taśmy są zerwane należy odmówić odbioru przesyłki i skontaktować się z nami, abyśmy mogli odnotować zdarzenie. Niestety, przed uiszczeniem zapłaty oraz pisemnym potwierdzeniem odbioru, kurier nie może wydać paczki odbiorcy.
Nie ma możliwości sprawdzenia zawartości przed potwierdzeniem odbioru, warto jednak poprosić kuriera o to, by uczestniczył w sprawdzeniu zawartości przesyłki, upewniając się czy doszła w stanie nienaruszonym. W sytuacji gdyby kurier odmówił, należy go poinformować, iż w przypadku uszkodzenia bądź niezgodności będzie musiał przyjechać ponownie w celu spisania protokołu uszkodzenia.
Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
|